PROVOZ bez omezení - Prodejna - Rozvoz - Zasílání
NOVINKY - MASO PRO PSY - Pouze osobní odběr nebo Rozvoz po Praze každý večer - BAF máme BARF
Zpět do obchodu

Registrace

Vrácení, výměna reklamace

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. 

Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (tedy nákup v našem internetovém obchodě), má kupující podle Občanského zákoníku osobně nebo zasláním zboží na adresu Prodejna krmivo pro psy, Maxmassive s. r. o., Hrusická 3, 141 00 Praha, právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Prosím pokud si zvolíte způsob zaslání zboží zpět na prodejnu, zadávejte při podávání zásilky i telefonický kontakt 603 330 002 a email: info@max4dog.cz  Vzhledem k všem komplikacím, které z našich letitých zkušeností mohou v průběhu dopravy přes přepravní společnosti nastat, to může zjednodušit a výrazně urychlit dodání zásilky zpět k nám a tím zároveň i celé odstoupení od smlouvy. 


Výměnu zboží (např. při koupi špatné velikosti), doporučujeme také řešit právem na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. 

Vždy prosím dbejte na tyto body:

  1. Vrácené zboží je třeba, aby bylo bez známek používání, čisté a pokud možno v původním obalu (včetně označení, visaček identifikující produkt, případnou dokumentací a dalším příslušenstvím).
  2. Produkty prosím zasílejte na výše uvedenou adresu nebo případně můžete zboží donést na naši prodejnu v otvíracích hodinách Po-Pá 11-18,00 a vše vyřídíme na místě.
  3. Pokud budete chtít na naší prodejně produkt vyměnit za jiný, odešlete prosím nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci (potvrzující sms), že je zboží připraveno k vyzvednutí a s sebou přineste špatně vybrané zboží, které Vám zde rádi vyměníme.
  4. Pokud nejste v našem e-shopu registrováni, je třeba na prodejnu se zbožím donést i kupní smlouvu (fakturu). Pokud registrováni jste a plánujete se se zbožím zastavit na prodejně, není třeba nic s sebou nosit. Fakturu si dohledáme na prodejně. V případě zasílání prostřednictvím přepravních firem, je do balíčku potřebné vždy přidat kupní smlouvu (fakturu). Pro odstoupení stačí na fakturu uvést poznámku - odstupuji od smlouvy v 14 denní lhůtě a připsat číslo účtu, kam máme poukázat částku zpět.
  5. Prosím informujte nás emailem (popř. telefonicky) předem, že odstupujete od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů a že posíláte zboží zpět. Pro hladký průběh uveďte i ideálně prostřednictvím kterého přepravce produkt posíláte. Může to napomoci rychlému a hladkému průběhu celého procesu, protože budeme vědět, že Vaši zásilku máme očekávat. A pro jistotu a kontrolu rovnou i do emailu uveďte formu či číslo účtu, kam Vám máme částku po doručení zboží poukázat.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 59 Kč.

Pokud si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat na +420 603 330 002, nebo napište na info@max4dog.cz

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 2 roky, (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv), u některých produktů je výrobci ustanovena záruka delší (jako např. rám u Anadi massive lehátek 10 let) a je to u produktů náležitě uvedeno.

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prémiové zboží, jako u každého prodejce se může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, použijte výše uvedeného emailového nebo telefonického kontaktu. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení